ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΙΤΙΑΣΕΩΝ
Η διαδικασία διαχείρισης Αιτιάσεων έχει ως σκοπό την καταγραφή και την καλόπιστη διερεύνησή τους καθώς και την προσπάθεια επίλυσής τους, όπου αυτό είναι δυνατό, στα πλαίσια της καλής πίστης.Η διαχείριση της αιτίασης γίνεται σύμφωνα με την Πράξη της ΤτΕ της 89/5.4.2016 και την Απόφαση της Επιτροπής Πιστωτικών και Ασφαλιστικών Θεμάτων (ΕΠΑΘ) της Τράπεζας της Ελλάδος με αριθμό 122/15.12.2014.
Υποβολή
Η υποβολή αιτιάσεων γίνεται εγγράφως με αποστολή- Μέσω e-mail: info@star-group.gr
- Ταχυδρομικώς υπόψη: Υπευθύνου Διαχείρισης Αιτιάσεων, STAR GROUP INSURANCE SERVICES, Περικλή Σταύρου 1 – 115 24 Αθήνα
Έννοια αιτιάσεων
Ως «Αιτίαση» νοείται η έγγραφη εκδήλωση δυσαρέσκειας που απευθύνεται στον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή από φυσικό ή νομικό πρόσωπο που γίνεται αποδέκτης των υπηρεσιών του και το οποίο σχετίζεται με το ασφαλιστήριο συμβόλαιο με οιονδήποτε τρόπο (συμβαλλόμενος/λήπτης της ασφάλισης, ασφαλιζόμενος, δικαιούχος ασφαλίσματος, ζημιωθείς τρίτος στις ασφαλίσεις κατά ζημιών). Σημειώνεται ότι στην έννοια των αιτιάσεων δεν περιλαμβάνονται οι αναγγελίες ασφαλιστικών απαιτήσεων ή αιτήσεις αποζημίωσης καθώς και τα απλά αιτήματα που σχετίζονται με την εκτέλεση του ασφαλιστηρίου συμβολαίου και την παροχή πληροφοριών ή διευκρινίσεων.Διαδικασία
- Με τη λήψη της αιτίασης εκ μέρους της Star Group Insurance Services, θα καταγραφεί και θα δημιουργηθεί σχετικός φάκελος και ο αιτιώμενος λαμβάνει το ταχύτερο δυνατό αποδεικτικό παραλαβής, συνοδευόμενο από περιγραφή της ακολουθητέας διαδικασίας, τα στοιχεία επικοινωνίας του αρμόδιου για το χειρισμό της αιτίασης, καθώς και το είδος των πληροφοριών που χρειάζεται να παράσχει ο αιτιώμενος στην Star Group Insurance Services για την πλήρη διερεύνηση της αιτίασής του.
- Η Star Group Insurance Services θα καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια να επιλύσει την αιτίαση εντός είκοσι (20) εργάσιμων ημερών από την παραλαβή της, λαμβανομένου υπόψη του περιεχομένου και της βαρύτητας της αιτίασης και θα ενημερώνει τον αιτιώμενο αναφορικά με την πορεία εξέτασης της αιτίασής του μόνο, κατόπιν σχετικού αιτήματός του.
- Εφόσον δεν καταστεί εφικτή η επίλυση του θέματος εντός της ανωτέρω προθεσμίας, η Star Group Insurance Services υποχρεούται, εντός νόμιμης προθεσμίας πενήντα (50) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία υποβολής της αιτίασης, να ολοκληρώσει την εξέταση της αιτίασης και να αποστείλει έγγραφη και αιτιολογημένη απάντηση στον αιτιώμενο, με το ίδιο μέσο με το οποίο περιήλθε σε γνώση της η αιτίαση. Επιπλέον, στην απάντησή της θα ενημερώνει ρητά τον αιτιώμενο ότι έχει δικαίωμα να εμμείνει στην αιτίασή του.
- Τυχόν υπ`έρβαση της ανωτέρω προθεσμίας των πενήντα (50) ημερών αιτιολογείται εγγράφως προς τον αιτιώμενο και προσδιορίζεται ο νέος χρόνος ολοκλήρωσης της επεξεργασίας της αιτίασης.
Αρχές στις οποίες μπορείτε να απευθυνθείτε
Επίσης, σε περίπτωση που δεν επιτευχθεί μια αμοιβαίως αποδεκτή λύση, η Star Group Insurance Services σας ενημερώνει ότι μπορείτε ενδεικτικά να απευθυνθείτε σε μια από τις παρακάτω Αρχές για την εξώδικη επίλυση του προβλήματός σας- η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή http://www.efpolis.gr/
- Συνήγορος του Καταναλωτή http://www.synigoroskatanaloti.gr/
- η Διεύθυνση Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης της ΤτΕ http://www.bankofgreece.gr/Pages/el/deia/default.aspx
H υποβολή της αναφοράς σας αυτής, δε διακόπτει ούτε αναστέλλει τις προθεσμίες που προβλέπονται από το νόμο για τη χρήση ένδικων βοηθημάτων από την πλευρά σας.